#vizitainHD – ziua 2

Ziua numarul 2 a inceput cu ceva mai putin somn comparativ cu ziua numarul 1, dar a fost bine. A si a fost si vreme de ploaie, aveam noi o umbrela chinuita de viata, dar nu prea a ajutat. Evident ca faini ce suntem nu ne-am luat si bluze cu gluga acolo ceva, neah, lasa ca ne descurcam cu mini umbrela. Eu la un moment dat (sus pe cetate) am improvizat o gluga din esarfa mea supradimensionata. Trebuie sa recunosc ca nu arata asa de rau 😛

Prima data am mers in vizita la Lotul National de Gimnastica unde am avut ocazia de a vedea fetele la antrenamente. Nu stiu cum sa zic cat de ambitioase sunte acele fete. Si ce bine se descurca la partea cu echilibru ( eu stiu cat is de clumsy si nu is in stare sa merg pe cal/barna aia, dapai sa si sar pe ea si sa fac tot felul de lucruri). Pe scurt – fetele se antreneaza 6 ore pe zi, aproape in fiecare zi, mai merg si la scoala (ca doar au 13-14 ani si scoala e la fel de importanta) si toate vor sa fie campioane. Eu le dorez succes si va zic ca asa de „out of shape” si „I do nothing with my life” m-am simtit cand le-am vazut pe ele ca imi venea sa ma ascund intr-un dulap. Am incercat sa fac cateva poze, dar nu am nimic cu destule frames per second ca sa si prind ceva, sunt prea rapide fetele.

Cetatea Devei a fost obiectivul numarul 2 vizitat in 2 mai si a fost interesant. De ce interesant? Pentru ca turna afara si nu ne pasa haha. Nu, serios, a fost faina privelistea de sus, cu dealuri acoperite de nori si ceata, dar nu prea erau locuri in care sa stai sa admiri peisajul si sa nu te uzi pana la piele. Mai ales daca nu aveai pelerina sau gluga sau umbrela (adica ca mine).

Muzeul Civilizatiei Dacice si Romane Deva – am mai fost aici, dar de data asta am avut parte de ghid si experienta a fost mult mult mult mai buna. Acuma am inteles si eu mai bine care e treaba cu lapidarium si care e treaba cu monedele de aur/tezaurul bine pazit din muzeu. Poze nu prea am deoarece nu era voie sa facem poze la tezaur. A, exista oua de dinozoaur in muzeu. Khaleesi ftw. Ok dinozaur pitic, dar hei, dinozaur, dragon…close enough.

Dupa vizita la Muzeu am avut parte de un pranz cu Primarul Devei si Mihai Leu la Dublin Pub & Outdoor unde am stat la o poveste cu cei doi, am facut poze si am papat cele mai bune costite BBQ ever! Primarul Devei Petru Marginean ne-a raspuns la intrebari de infrastructura si transport public, iar Mihai Leu la cele legate de sport si ce a mai vrut lumea sa il intrebe. A fost un moment fain ( as in m-am simtit importanta cu asa companie in jur).

Seara am avut program de voie, adica Zilele Orasului Deva – concert Smiley si Don Baxter. Am avut ocazia sa facem poze cu cei doi si sa schimbam 2-3 cuvinte cu Smiley. Cu Don Baxter am stat la povesti mai multe la Hotel Sarmis. E chiar un om fain. Multumesc Sebi, again, ca l-ai adus sa povestim cu el.

Pentru mine si my sun and stars aici s-a terminat vizitainHD (undeva pe la ora 3 dimineata mai exact). Duminica am plecat pe la 8 dimineata spre Timisoara la botez. Ceilalti au mers la aerodrom sa se dea cu planorul si din cate am inteles de la ei a fost foarte foarte fain! Eh, ajungem noi la Saulesti odata si ne dam si noi cu planorul.

Vizită în HD 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Fermele Ado, Gourmetgift, AquaSaraHotel Sarmis Deva, Aeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva.

Comments

comments

3 Replies to “#vizitainHD – ziua 2”

1. Consider că vizita la lotul național de gimnastică a fost cel mai emoționant moment al acelui week-end!

2. Sunt de aceeasi parere cu Gigi, vizita la lotul national de gimnastica a fost un moment emotional. Sunt sigur ca a fost o placere deosebita.
    A fost o zi plina. 😀

3. Este una dintre cele mai faine initiative online, sper sa se continue si in viitorul apropiat pentru ca sunt atatea de surprins si de aratat publicului incat 20-30 de editii nu ar fi suficiente.