No asta fu un weekend fain la #vizitainHD

Nici nu stiu de unde sa incep cu povestea weekendului de 1 mai de anul asta. Such epic, much fun. Am ras cum nu am mai ras de mult timp, am intalnit oameni minunati si am facut prieteni noi, dar cel mai important am vizitat locuri tare faine din judetul Hunedoara si asta datorita celor trei epic people – Denisa, Sebi si Calin –  care au organizat evenimentul #vizitainHD editia 2015

Pentru ca nu pot intr-un singur articol sa va zic tot ce am facut si ce am vazut si ce am vorbit (ok, nu tot ce am vorbit, dar ce am auzit si am invatat) o sa fac mai multe articole pentru aproximativ fiecare locatie vizitata:

Ziua 1 la plimbare cu autocarul si selfiestick-ul

Fermele Ado Tara Hategului unde am invatat despre lapte si abia astept sa va zic cate una despre mancare sanatoasa si ce fericite sunt vacutele – also good food

Parcul Dendrologic de la Simeria + intalnirea cu Domnul Primar al Simeriei la Mercur Grand-ballroom

Castelul Corvinilor (Huniazilor) unde am fost in incaperi in care nu am mai fost pana acuma si dupa am fost la Pizzeria Venetia din Deva sa mancam toti din aceasi farfurie

Ziua 2

Lotul National de Gimnastica – am vazut fetele care se antrezeaza cate 6 ore pe zi, aproape in fiecare zi si am ramas mai mult decat impresionata de ambitia lor. Plus trebuie sa ma apuc musai de sport si dieta.

Cetatea Devei – ne-a plouat de ne-a inmuiat, dar nu a contat –  a fost fain si distractiv si priveliste frumoasa, asa printre nori si stropi.

Muzeul Civilizatiei Dacice si Romane Deva – am mai fost aici, dar de data asta am avut parte de ghid si experienta a fost mult mult mult mai buna. Recomand daca mergeti aici (sau in orice muzeu) musai sa luati si ghid, experienta e mult mai faina.

Pranz cu Primarul Devei si Mihai Leu la Dublin Pub & Outdoor unde am stat la o poveste cu cei doi, am facut poze si am papat cele mai bune costite BBQ ever!

Seara a fost foarte faina – am fost la zilele Devei cu Smiley si Don Baxter si dupa ne-am povestit pana dimineata tarziu.

Ziua 3

Noi am dezertat ca a trebuit sa plecam la Timisoara la botezul lui Baby Oliver, dar restul au mers la Aerodrom si au zburat. Recunosc ca mi-ar fi placut si mie experienta de zburat, dar nu puteam sa fim in doua locuri in acelasi timp. Aerodromul e acolo, la Saulesti, ajung eu si la el ^_^

Cam asta a fost pe scurt ce am facut in cel mai tare weekend de 1 mai – ever! Multumesc inca o data organizatorilor si sponsorilor –

Vizită în HD 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Fermele Ado, Gourmetgift, AquaSaraHotel Sarmis Deva, Aeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva.

Bonus ne-au pregatit si surprize dintre care Cristian Tabara a fost cea mai mare surpriza *wink wink

Comments

comments

2 Replies to “No asta fu un weekend fain la #vizitainHD”

1. Mi-a făcut plăcere să ne cunoaștem! A fost un week-end extraordinar! Să ne vedem voioși! 🙂

2. Esti o dulce si abia astept sa ne revedem!