Top 5 greseli in timpul mutarii si cum sa le eviti

Cand vorbesc cu oamenii despre experientele acestora din timpul mutarii, aud de multe ori aceleasi probleme. Probleme cu care ne putem confruntat toti atunci cand ne mutam: dezorganizare si reclamatii impotriva companiilor. Dupa ce a primit cateva e-mail-uri de la cititorii care, de asemenea, sufera de aceleasi probleme in timpul mutarii, m-am gandit sa fac o lista cu top 5 cele mai frecvente greseli pe care oamenii le fac cand se muta si solutiile pe care eu le-am aplicat cu succes.

 1)  Se gandesc ca au mai mult timp decat se dovedeste in realitate.
Daca nu v-ati mai mutat inainte, sau daca a trecut un timp de atunci, uitati de multe ori cat timp este nevoie pentru a obtine lucrurile organizate. Desigur ca unii dintre voi nu-si pot alege singuri calendarul mutarii sau cantitatea de timp necesara planificarii, de cele mai multe ori din cauza mutarii in interes de serviciu sau din cauza unei situatii de urgenta cu caracter personal. Pentru restul oamenilor, este vorba despre organizare si planificare a timpul. Astfel se evita panica cauzata de apropierea momentului. Ori de cate ori planuiti un eveniment mare, ca o mutare, determinati data mutarii, fie ca este vorba de un vanzarea casei, sfarsitul perioadei de inchiriere sau chiar de sfarsitul scolii. Dupa ce stiti exact cand va veti muta, incepeti sa planificati totul cu cel putin opt saptamani inainte.

 2) Nu verifica bine referintele pentru cel putin trei firme de mutare mobila.
Suna cat de multe companii de mutare poti – Eu am verificat cinci – apoi fa verificari amanuntite. Daca daca stii ca firma pe care o angajezi nu are nicio plangere nesolutionata inca, nu inseamna ca mutarea va fi buna, dar esti sigur mai apt pentru a putea rezolva orice problema care ar putea aparea. Lucrurile tale se pot degrada sau pierde pe parcursul transportului, dar nu este intotdeauna vina companiei. Cu toate acestea, puteti limita stresul si complicatiile inutile daca faceti cercetarile necesare inainte de a angaja o companie de mutari.

 3) Nu pun toate intrebarile necesare si nu citesc cu atentie documentele sau contractul.
Inainte de a angaja, asigurati-va ca adresati toate întrebarile pe care le aveti si asigurati-va ca obtineti ceea ce e nevoie de la compania de mutari. Afla despre costurile lor, daca asigurarea va acoperi bunurile, si daca exista costuri suplimentare pentru serviciile prestate. Aceasta nu este o lista completa a intrebarilor de care aveti nevoie pentru a fi sigur ca este alegerea potrivita dar este un inceput. Si cand verificati documente apare o alta greseala pe care o multime de oameni fac, nu este reverificata foaia de inventar pentru a se asigura ca toate elementele din camion, ajung la destinatie.

 4) Nu sorteaza toate lucrurile inainte de ambalare.
Asta este o greseala pe care eu am facut-o aproape de fiecare data, nu sortez de toate lucrurile inainte de a incepe impachetarea. De obicei face asta pentru ca nu avem timp dar tu evita aceasta greseala

 5) Nu lasa suficient timp pentru a impacheta toate lucrurile
Eu incep intotdeauna fiecare ambalare cu un plac de atac. Asigura-te ca ai suficient timp pentru a ambala corespunzator toate lucrurile tale

Comments

comments

Leave a Reply