Pasul 3 – Sa facem sport, asa putin

Dar nu prea mult, ca suntem raciti si nu avem chef sa ne ridicam din pat. Bine, acuma, cum am reusit sa racesc in halul asta ma mira si pe mine(deloc chiar, eram in maieu si si bolero si faceam pe eroul incercand sa urc o panta pe cand batea vantul de zori, dar era soare afara si am transpirat si…intelegeti voi).

Deci pauza de jogging pentru mine. Am ajuns la performanta de 4km in 30min, ok, stiu pentru cei care alearga constant asta e LAME, aiurea, degeaba, rateu, etc, dar pentru mine e un record si is mandra de el. Bine, acuma aia 4 km is jumate alergat, jumate mers si I want to die, combinat cu sprinturi, ca na , tre sa facem cardio ceva serios, nu? sa ardem cateva calori si cand stam lesinati in pat.

A, bonus, cica sufar de tomato face syndrome, adica…arat de parca sunt on fire! dar hei, cum zicea un comentariu pe undeva pe marele internet, nimeni nu poate sa conteste ca nu depun efort in alergatul meu, chiar daca pot sa fug jumate de km si arat ca o rosie foarte coapta. Se uita ciudat lumea la mine cand ma intorc spre casa, dar hei, le trece. Am trecut cu brio peste frica de alergat in public(ish, ca am uneori retineri sa alerg).

Deci ideea e ca abia astept sa ma vindec si sa ma intorc la papucei mei si sa merg sa alerg. Ca mi-e lene sa merg sa alerg, dar cand ma intorc acasa, asa de bine ma simt! Plina de energie si vesela. Endrofina FTW.

A si trebuie sa imi iau niste accesorii noi, mi-a dat Oana idei in articolul ei cu Kangoo Jumps, as merge si la asa ceva, dar Timisoara si orice sala de sport e departe rau de mine.

Voi ce sporturi practicati?

Comments

comments

6 Replies to “Pasul 3 – Sa facem sport, asa putin”

  1. 4 km in juma’ de ora? OMG, ma imbat cand ajung la nivelul asta. Vreau sa merg si eu la Poli la alergat. 🙂

    1. :)) lasa ca tu ai rezistenta la kangoo 🙂

  2. e-sports nu se pun, nu? gen alergat dupa monstri pe un ecran 😀

    also, ‘on fire’, nu ma pot abtine

    get well soon 🙂

    1. Haha- imi antrenez incheietura de la mana

  3. Mai insista, 4km in 30 de minute e putin si incearca sa alergi cel putin 5 km. Fac jogging de cativa ani si la inceput si eu eram la fel dar cu timpul de obisnuiesti:), un mic secret, tragi aer pe nas si il dai afara pe gura, o sa te ajute la rezistenta nu mai obosesti asa repede.

    1. de saptamana viitoare, cand ma intorc pe meleagurile mele, o sa incerc un 5k, mai alergar, mai mers pe jos, dar tot e ceva

Leave a Reply