back in town(village)

Tot concediu mi-a fost condimentat cu Coldplay, m-am totalmente reindragostit de ei si albumul Viva la Vida e genial, sa nu mai zic ca am ascultat pe repeat Viva la Vida, minunatia de Cemeteries of London si Life in Technicolor, si noul single Every Teardrop is a Waterfall mi-a infrumutesat drumul cu trenul, drum al naibii de lung, dar intr-un tren EuroNight, care pleaca din Bucuresti si aterizeaza lin in Budapesta, zic lin pentru ca nici nu simteam ca a plecat de pe loc, bonus avea priza si clima. A meritat sa dam mai mult pe drum(decat pe cazare, da stiu ironia) decat sa mergem cu autobuzul, macar pentru civilizatia din tren, spatiu, maicutele din Calcutta si baia cu miros de floricele. So…long live CFR.(si da aveam dinala de reducere, carnet, dar naiba stie unde l-am pus asa ca am platit full price)

Cazarea si vremea au fost problemele mele majore, aveam emotii ca va fi ori vreme naspa ori cazare varza(ca na, nu ma incred eu in pozele lor) ori ambele. Cumva am avut pile acolo Sus si cazarea a fost impecabila(si damned cheep) si o vreme mai mult decat minunata, zicea Oana ca se topeste la Timisoara, draga, si eu in varf de munte ma topeam la 37 de grade. Zici ca fugi la munte ca e racoare, mda, au trisat.

De stat am stat 5 nopti si 6 zile(ziua nr 6, sambata, a trebuit sa eliberam camera pe la 12 so am dormit profund in poiana si Seba se distra facandu-mi poze ca sa zica ca eram beata, dar era confortabila iarba si aveam perinuta mica la mine, a mea, nu furata de la “casuta”) A da, am stat intr-un Guesthouse, Casuta din padure  oras, 60 lei pe noapte, baie proprie, daca va uitati pe site e camera albastra in care am stat si a fost placut, cam eram noi de capu nostru, bucataria la dispozitie, l-am vazut pe nenea cand ne-am cazat si cand am plecat, nu a stat pe capu nostru sau cea de genul, a fost light. Si!!! Au avut cele mai faine si comode saltele ever! Atat de bine m-am odihnit, nici nu imi vine sa cred.

Cu pozele am fost mai economa, adica am sarit peste faza cu aparatul in mana si pozat tot ce prind, am pozat ce era mai..altfel. Poze cu cladiri se gasesc pe google destule, si pana la urma noi ne-am dus cu gandul de a sta in padurea cu alune urzici(mda) si sa enjoy aerul si linistea din varf de munte, plus ca mai mult am stat in Poiana decat in oras.

O sa scriu eu mai detaliat(nu de alta, dar tre sa share cu voi una alta) si cu poze next days, dar acuma e 3 noaptea si sunt putin in slowmotion asa ca dupa prima zi de ..lucru dupa concediu. Dar a fost tare, am fost exact cum mi-am dorit si inca nu imi dau seama cum de am avut atata noroc sa fie totul perfect.

si da mi-am luat tenesi si sapcuta noua

Comments

comments

One Reply to “back in town(village)”

1. Eeeeee, deci a fost bine :D.