o nelamurire

Incep cu o mica poveste din facultate. Aveam 2 profesoare care erau foarte mari adepte ale stilului de predare American, adica foarte interactiv. Mai ales una din ele insista ca noi sa cunoastem/experimentam pe viu tot ce se povesteste pe la alte materii. Asa ca ne-a dus cu ea la conferinte de presa, ne-a dus la redactia Focus Vest sa vedem pe viu cum se face, ne-a dus la diferite lansari de carti si la televiziune, ne-a adus un nene de la Bruxelles sa ne vorbeasca despre Parlament si burse etc.

Totul era bine si frumos, adevarul e ca cel mai mult mi-a placut la asa numitele conferinte, asteptam cu sufletul la gura o noua saptamana si curs de-al ei sa vad “azi ce facem” si din cate parea cam toti simteam la fel. Spirit creativ noi astia de la PR 😀

Acuma la master, hmm, colegi sunt altfel. Eu nu reusesc sa ii inteleg pe unii, sunt foarte nemultumiti. Zic asta chiar daca mi-am petrecut putin timp cu ei, dar suficient cu unii 😉 Cu toate ca daca stau bine si ma gandesc, cred ca era si la facultate asa, dar nu stateam eu sa ii ascult pe toti, acuma fiind putin prezenti la cursuri ii auzi vrand nevrand. Daca avem de invatat din ceva carte ciudata si din care nu pricepem o iota nu e bine, ca la ce ne ajuta asta in viata si de ce profesorul nu ne explica calumea(true aici, am dat peste o materie care prezenta niste cateva mai multe modele de analiza – care au trebuit si invatate pentru examen – si care nu cred ca ajuta cu ceva pe bune un manager, daca vad eu un manager care chiar foloseste intr-o companie acele modele, eu ii ridic statuie sau ii plantez un pom in onoarea si masochismul lui). Ah unde ramasesem, deci daca avem parte de un curs mega teoretic nu e bine, daca avem parte de un curs interactiv unde suntem invatati sa folosim diferite tools de social media(care dupa parerea mea sunt esentiale in 2011 cand facebook are o populatie mai mare ca America) iar nu e bine, apar plangeri de genu why avem nevoie de facebook, daca nu vrem. A? as avea multe argumente de ce ai avea nevoie de facebook in domeniul marketinigului, unui ar fi ala cu 500milioane de useri. Nici cum nu e bine cu unii, daca avem materie care ne invata sa folosim niste modele ciudate de analiza, pe baza de indici stranii si teoretica pana la Dumnezeu si inapoi nu e bine, daca avem materie interactiva cu o reala aplicatie in domeniu de studiu, iar nu e bine. Si mai era partea in care se plangea cineva ca am primit o intrebare despre facebook la examen, aha si? Ce e asa bad/funny in asta? Funny e, dar nu cand iei in considerare the power of facebook. Naivi care privesc facebook ca pe un hi5 mai sec la culoare (thanks God ca nu pune posibilitatea de teme la el, ca ar fi foarte trist). Ma intreb ce ar fi zis de cursurile de la Poli care includeau plimbari saptamanale pe la redactii si alte locuri unde erau conferinte? Pierdere de timp?

Voi ii intelegeti? Daca da lamuriti-ma si pe mine de atitudinea lor. Nu sunt eu studentul model, dar consider ca pana si modelele alea masochiste isi au rolul(nu stiu care, dar au ele). Un lucru e sigur, never nu voi fi profesoara.



6 Replies to “o nelamurire”

  1. Da..e greu sa-i multumesti pe unii, mai ales pe aia care sunt la master ca sa-si ia foaia, adica pana la urma pentru astfel de oameni orice presupun eminim de efort e irelevant…”Da-ti-ne dom’le odata diploma aia si lasa-ti-ne in pace!” Mereu o sa fie plangeri pentru ca grupul este eteorgen, fiecare are interesele lui, si din pacate o foarte are parte a venit pentru foaie…oh well cred ca de asta am ales sa nu fac master in Romania..

  2. You go girl! 😉 Chiar ai atins un punct sensibil. Nu cred ca exista manager care cand se confrunta cu o situatie critica sta sa se gandesca la teoria ce a invatat-o la scoala, si isi pune proble: oare marii intelepti ce ar fi facut? No way 🙂

  3. Cam true cea mai mare parte din ceea ce ai scris. In cei 10 (jeez! :D) ani de cand si predau, am vazut in permanenta abordarea ‘nu se face nimic practic’ cuplata cu ‘e prea complicat’. E naspa, n-am nevoie sau e irelevant. Parte adevarate, parte neadevarate. Nu stiu despre modelele tale si probabil ai dreptate. Acum, cu online-ul e mai complicat: stim lucruri superficiale. Mie nu-mi convine asta. FB e tool de mk, ca le place sau nu le place unora. Nu tb sa stie neaparat iFrame :D, dar macar un minim din ceea ce poti sa faci pt un brand. O sa pove mai multe intr-un post pe subiectul proiectului de la master ;), dar nu am de gand sa cobor stacheta… Si, intr-un fel, esti profa, dar mai deschisa pt ca intelege ce-i cu social media asta. 🙂

Leave a Reply to adizzy Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *