Adizzy la Social Media Summit, 29 octombrie, Timisoara

– “Primul Summit regional din Banat si Ardeal despre influenta online si strategii social media” a adunat aproximativ 200 de oameni –

Acest post va fi mai lung ca deobicei,  ca am notat enspe mii de lucruri si simt nevoia sa le transcriu mai logic undeva, asa ca macar le share cu lumea. Programul se anunta de la inceput incarcat, multi vorbitori interesanti, de uni stiam, de alti nu si mai ales de cei care stiam abia asteptam sa vad ce au sa spuna si ce pot invata de la ei. Da, de aia am mers si mi-am ratat somnul (stiti voi, lucrez pana la 3 am si al 9.30 am trebuia sa cam fiu pe acolo), sa invat lucuri noi si poate sa imi vina o idee pentru tema de disertatie(rezolvat si asta, dar nu va zic, chiar mai multe idei :p )

Sa incepem cu vorbitorii si ce au zis, multe si interesante –

Marta Usurelu, Redator Sef, revista Biz

A povestit despre revista Biz, ca e diferita de alte publicatii de business din Romania(la o rasfoire mai aprofundata, chiar e diferita). Revista Biz a fost lansata acum 10 ani fiind prima revista de buisness din Romania, este totodata prima revista care a scris despre internet si branduri. Am mai aflat ca revistele traiesc din evenimente, nu din publicitate si ca Biz a facut un experiment interesant, a incercat sa scrie o revista in 48h in mijlocul unui mall si au reusit. Pentru mai multe click pe link de la experimente. Well, bravo lor. Biz a lansat anul acesta Top 50 cele mai influente branduri si Top 50 cei mai influenti oameni din online. Merita rasfoite.

Alexandru Bleau, Social Media Consultant “Hello, we are over here!”

Alexandru Bleau incepe prin a ne spune ca are 180 mii de fani pe cele 10 pagini de Facebook(multi!) si recomanda: No ADS in Social Media si sa stam departe de campanile virale, daca stim ca cei care ne urmaresc nu vor da mai departe, sa stam departe de ele sa nu fim in primu rand noi dezamagiti si sa ne “educam” fanii cu astfel de campanii. Mai recomanda sa fim prezenti acolo unde sunt fanii nostrii si lauda desigur comunitatea de bloggeri din Timisoara ca fiind una puternica.

Offtopic –  are o chestie nice pe site cu 111 zile si propuneri sa faca lucuri, un fel de bucket list, mie mi-a dat idei. Thanks

Alen Todorov, Manager Proiect Status Pimp: “De ce sunt canalele social media importante pentru companii”

El ne zice despre trafic direct si ce inseamna aia si ne povesteste despre noua “aplicatie” UTM.to, o “aplicatie” misto. Un alt detaliu pe care l-am retinut a fost ca a zis ca StatsPimp s-a lansat pe twitter si Zoso(via Twitter) l-a corectat ca s-a lansat pe blog…oh, well…

Daniel Pana, Director Marketing, BCR:“Cum am realizat o strategie web 2.0”

Mi-a placut foarte mult ca nu avea o prezentare, vorbea liber, fara slide-uri si ajutor. A fost singura persoana din cate imi amintesc care a vorbit liber. El spune ca oamenii din social media sunt timizi si nu trebuie bombardati ci luati usor. Pune o intrebare foarte buna ” de ce stam pe facebook?” aaa? chiar de ce? Si ne da tot el raspunsul “pentru informatii” true. Incheie cu “nevoia m-a impins, a inceput sa-mi placa si acum nu ma mai pot desprinde”

Catalin Tenita, Managing Partner, TreeWorks: “Prezentarea topului influencerilor online in 2010

Ne spune ca un cont pe facebook sau pe twitter nu te face automat expert in social media (ma intreb eu, nu era clar asta, adica lumea chiar se considera expert dupa 3 tweeturi?). Face misto putin de Taraf Tv si spune ca aia nu au jurnalisit! dooh! si explica metoda de functionare a lu ZeList (multa rabdare iti trebuie sa calculezi alea, ca nu prea vad mergand automat sa vezi cum e cu relevanta, etc). Ne mai spune ca twitter are cam 7000-10.000 de ultilizatori in Romania dintre care 1000 addictive(clar nu eu) si ca in Romania exista 50 mii de bloguri (inregistrate pe ZeList) dintre care cam 5000 sunt active, 5000? woau! mult zic eu, imposibil de citit toate.

Offtopic  – aici e partea in care observ ca Sala Atena nu are geamuri.

Victor Kapra, Consultant online,“Cum sa folosesti social media corporate”

De la el aflu ca Guvernul Britanic are propria pagina de facebook unde poti injura Guvernul si ca orice companie va intra in contact cu social media in urmatoarele 12-18 luni, fie ca vrea, fie ca nu vrea. A fost una din acele prezentari de la care am invatat cate ceva.

Grant McKenzie, VP Marketing, Ursus, “Cum abordeaza un om de marketing social media”

Una din cele mai bine puse la punct prezentari pe care le-am vazut si unul din cei mai cute prezentatori :-” (in caz ca pana acuma nu stiati, sunt fata!). Prezentarea a fost in limba engleza si din pacate am cam fost atenta la prezentare si mai putin la scris. Am tinut minte un detaliu irelevant, gen 1 din 6 marriages in US au loc via Facebook.

Teodor Cimpoesu, Managing Director, KasperskyLab, “Provocarile social media”

Well, concluzia e ca trebuie sa fim foarte atenti pe ce click-uim pe net ca e plin de lucruri rele. “social media – usor de contaminat, greu de protejat”.

In mediul online se exploateaza – neglijenta, ignoranta si curiozitatea si ce trebuie evitat in viata digitala: mandria, 2 in 1, mania(exista pe facebook pagina Fired because of facebook – so take care ce publici pe acolo ca vede seful), obsesia de mai mult, lenea, click-uitul, exhibitionismul.

Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star, “Cum construiesti o campanie pe Facebook”

De la el aflu ca social media nu poate ajuta orice brand.

Cristian China-Birta, Antreprenor online, “Cum pornesti o campanie pe Twitter”

Una din cele mai funny prezentari si poate cea mai captivanta. Pe mine m-a convins de puterea lui Twitter si sa ii dau follow. Interesant fapt ce zice despre campaniile pe twitter, ca se fac pe bloguri si pe facebook si ca cine incerca o campanie pe twitter numa e cam doomed! a! pe twitter trebuie sa fi tot timpul prezent. O well, aia e mai greu de facut, ca trebuie sa ai totusi ceva interesant de zis, nu sa zici de vreme.

“Twitter noi te iubim, ca ca tine nu gasim”

Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo, “Social Media. O privire dinspre marketing si comunicare”

Am ras aici, la modul serios. Ingenios om! A prezentat despre brand si ai lui fani (ai brandului) pe muzica. Gen  – Ce-i spune brandul omului nostru? – Celia – Povestea mea sau Ce gandeste de fapt brandul? – Andreea Banica – Prinde-ma, aprinde-ma etc..

A fost revigiranta si placuta prezentarea…si ingenioasa!

Dan-Lucian Stefancu, Consultant social media, “Cum lansezi o campanie pe bloguri”

E pe locul 12!! yei, go Timisoara! daca vreodata e nevoie de lansarea unei campanii pe bloguri, clar la el voi apela sa faca consultanta! Zice despre Timp, Buget, Bloggeri(care este totusi oameni) Cantitate.

Am vazut pe site-ul oficial al Summitului prezentarile, pot fi “rasfoite” pps-urile. 🙂 foarte nice de altfel.

Multumesc Revistei Biz, Kaspersky Lab si ZeList.

Adaug ca i-am cunoscut pe Bloo si pe Richie si da intradevar sunt oameni 🙂 si nu musca –  asa ca la urmatorul blogmeet o sa merg daca nu apar alte chestii care nu tin de mine.

Comments

comments

2 Replies to “Adizzy la Social Media Summit, 29 octombrie, Timisoara”

  1. […] se foloseste wordpress si acuma tare imi place si nu m-as intoarce pe blogspot. – am participat la Timisoara Social Media Summit si la primul meu Blogmeet si a fost si unul aniversar, 3 ani de tm99blog cu tort bun si oameni […]

  2. […] Anul trecut a fost foarte fain si anul asta se anunta sa fie si mai interesant. Mai ales ca in prima parte a Summitului o sa auzim de la timisorenii(+1 arad) nostri despre Tendintele in Social media. Programul e cum nu se putea mai bine. iar speaker-i, well > –  Chinezu, Victor Kapra, Bobby Voicu, Daniel Mitre, Cristina Putan, Ovi Sirb, Cristian Manafu, Bogdana Butnar(care nu stie, dar mi-a salvat disertatia) si Vis Urat.(si multi altii..doooh) – programul complet e aici […]

Leave a Reply